Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T20:31:57+03:00
D:I=C, +R
D=C*I+R

D+I=3759
D=3759-I

3759-I= 35I +87

-I-35I=87 -3759

-36I= -3672

36I=3672

I=102

D=3759-102

D=3657
2014-07-31T21:18:34+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
D : I = C rest R ⇒ D = C*I + R
D + I=3759 ⇒ D=3759 - I ,  C=35, R= 87
Inlocuiesc si obtin
3759 - I= 35*I + 87
35*I + I = 3759 - 87
36*I=3672
⇒⇒ I= 102 ⇒ D=3759-102=3657

ok ms dar e pre tarziu mia zis deja miki, oricum o sati multumesc