Precizează mijlocul intern de îmbogăţire a vocabularului pentru
cuvintele : departe, mea, aprins.

2
e vreun context anume ?
sau nu ?
mea nu sta pe langa un substantiv?
Da. E o poezie de Magda Isanos - Macii.
ok acum fac

Răspunsuri

2014-07-31T19:03:53+03:00
Departe=compunere prin contopire

(urma) mea= conversiune (adjectiv pronominal posesiv provenit din pronume posesiv)

aprins=conversiune (adjectiv provenit din verb la participiu)


Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T19:05:19+03:00
Departe - compunere prin contopire  de+parte 

mea- conversiune (pronumele posesiv s-a transformat in adjectiv pronominal posesiv )

aprins - conversiune (e ajectiv provenit din participiu ) se poate confunda cu compunere a+prins