In 2 cutii sint in total 820 de creioane . Daca din prima cutie s-ar lua 41 de creioane si s-ar pune in a doua cutie, atunci in prima cutie ar fi de 3 ori mai multe creioane decit in a doua .Cite creioane sint in fiecare cutie?va rog mult>

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T18:54:51+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=820

a-41=3(b+41)

a-41=3b+123

a=3b+123+41

a=3b+164

3b+164+b=820

4b=820-164

4b=656

b=164

a=820-164

a=656
1 5 1
2014-07-31T19:34:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
I + II= 820
I-41=3(II+41)
I-41=3*II+123
I-3*II=123+41=164
Inmultesc prima ec cu 3 si o adun cu cea de sus
3*I + 3*II=2460
adunand obtin
4*I=2460+164=2624  ⇒ I=2624:4=656 ⇒ II=820-656=164