Răspunsuri

2014-02-10T14:31:15+02:00
Mihai are o colectie de 172 de ticete.Maria are de doua ori mai putine tichete ca Mihai,iar Andra are de doua ori mai multe tichete ca Mihai.Cate tichete au impreuna cei 3 copii?
R:172+172/2+172*2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T14:40:41+02:00
Intr-o cutie sunt bile albe, bile rosii si bile negre. Numarul bilelor albe este 172. Bilele rosii sunt de doua ori mai putine decat cele albe, iar cele negre de doua ori mai multe decat cele albe. Cate bile sunt in cutie. 

Folosesti ecuatia de sus pentru raspuns :) 

Incearca sa-ti dezvolti singura imaginatia si vei deveni mai buna.