Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T16:57:17+03:00
La multi ani, doamna invatatoare! Cu ocazia zilei dumneavoastra va urez tot ce e mai bun pe lume si va multumesc pentru tot ce ati facut pentru mine! Cu drag, eleva dumneavoastra.
  • Utilizator Brainly
2014-07-31T16:57:28+03:00
Chiar daca viata nu e asa cum o doresti, chiar daca cei pe care ii iubesti te mai supara, iarta si uita, zambeste si bucura-te alaturi de noi care iti dorim astazi "La multi ani!", cele mai frumoase ganduri de bine si sanatate.
________________________Sper ca te-am ajutat!_____________________
va multumesc pentru tot ce ati facut pentru mine , va multumesc ca m.ati invatat tot ce stiu de la cel m.ai usor lucru pana la cel m.ai greu . Cu toate inspectiile pe care le.am intampinat , toate serbarile . Clasa cea iubitoare iti ureaza astazi un mare si calduros "La multi ani"
multumesc
eu de ce nu am primit puncte
pentru ca ai raspuns dupa ce punctele s-au luat