Răspunsuri

2014-07-31T16:34:53+03:00
1.a+a+1+a+2+a+3=90
4a+6=90
4a=84
a=21
2.a+a+2+a+4=252
3a+6=252
3a=246
a=82
Succes!

11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-31T16:35:13+03:00
A+a+1+a+2+a+3=90
4a+6=90
4a=90-6
4a=84
a=84:4
a=21

Numerele sunt :

21
21+1=22
21+2=23
21+3=24
==============================================================

a+a+2+a+4=252
3a+6=252
3a=246
a=246:3
a=82

Numerele sunt :

82
82+2=84
82+4=86
9 5 9