Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-31T16:12:50+03:00
Mediana este jumatet din ipotenuza  deoarece asa spune teorema:
Daca mediana este corespunzatoare ipotenuzei reprezinta jumatete din ipotenuza
_____________________________Succes!!!________________________
13 3 13
2014-07-31T16:17:35+03:00
Luam triunghiul ABC
AM-mediana
masura unghiului A este 90 de grade 
ΔABC-dreptunghic                                 |
masura unghiului A=90 grade           | ⇒AM=BC/2
AM-mediana  
                                        |
16 4 16