Patrat perfect este orice numar la puterea a 2-a asa am invatat si eu . Iar daca te intereseaza si cubul, este la puterea a 3 .
patratul este orice numar la puterea a 2-a .este un poligon cu patru laturi egale

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T16:00:07+03:00
Patratul perfect este orice numar la puterea a 2-a .
3 5 3
2014-07-31T16:00:23+03:00

Patratul perfect este orice numar la puterea a doua!!
3 4 3