Răspunsuri

2014-07-31T15:58:12+03:00
1) bland - SVG
    numai - compunere prin sudare
2) Punctele de suspensie indica o intrerupere a exprimarii .
ce inseamna SVG??
schimbarea valori gramaticale sau mai se spune si conversiune
aa ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T15:58:59+03:00
1)bland-> conversiune (adjectiv provenit din verb la infinitiv)

numai->compunere prin contopire

2)punctele de suspensie, semne grafice, s-au folosit in structura citata pentru a marca o pauza in cursul vorbirii, starea de mediatie a naratorului
4 4 4