1. Calculați: (6+12+18+24+.....+600)²:(3+6+9+12+...+300):(1+2+3+...100)= 2. Determinati nr. naturale x:9 la puterea 2 ori x=81 la puterea a patra 3.Calculati: 2 la puterea 67, 2 la puterea :65,120,2013

2

Răspunsuri

2014-07-31T16:00:37+03:00
a)(1+2+3+4+...+100)²: (1+2+3+4+...+100) :(1+2+3+...+100)=0 
Scue dar pe 2 si 3 nu stiu cum sa le fac

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T16:02:02+03:00
1)  6(1+2+3+....+100)² : 3(1+2+3+....+100):(1+2+3...+100)=

=2(1+2+3+...+100):(1+2+3+....+100)= 2

2)x :9²=81⁴

x :9²= (9²)⁴

x:9²= 9⁸

x=9⁸ * 9²

x=9¹⁰

3)2⁶⁷ :2⁶⁵ =2² =4

2⁶⁷ :2¹²⁰= 2⁻⁵³

2⁶⁷ :2²⁰¹³= 2⁻¹⁹⁴⁶
2 5 2