Explicati rolul virgulelor din constructia : Guvernanta , o englezoaica innodata subt barbie cu o panglica albastra si stransa ca o crisalida de fluture , [...] isi oglindea naivitatile britanice ...

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T15:41:27+03:00
Virgulele,semne de punctuatie, s-au folosit in structura citata pentru a desparti o apozitie dezvoltate de restul enuntului
prima da , dar a doua ?
ambele ajuta la despartirea apozitiei dezvoltate
2014-07-31T15:42:24+03:00
In aceasta constructie este folosita virgula deoarece este o informatie despre guvernanta
1 1 1