Răspunsuri

2014-07-31T15:21:39+03:00
Ajunge-verb predicativ
e-verb copulativ
se face-verb predicativ
a iesit-verb predicativ
a ajuns-verb copulativ
fi-verb nepredicativ
a facut-verb nepredicativ
va iesi-verb nepredicativ
a ajuns-verb predicativ
era-verb nepredicativ
se face-verb predicativ
a iesit-verb predicativ
Succes!

8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T16:14:21+03:00
Ajunge=verb predicativ , funcţie de predicat verbal
e= verb copulativ , funcţie de predicat nominal incomplet 
se face = verb predicativ,funcţie de  predicat verbal 
a ieşit= verb predicativ  , funcţie de predicat verbal 
a ajuns = verb copulativ, funcţie de predicat nominal incomplet 
fi= verb auxiliar , fără funcţie ( ajută la formarea unui timp verbal)

s-a făcut , va ieşi = verbe copulative, funcţii de predicate nominale incomplete 

a ajuns, era = verbe predicative, funcţii sintactice de predicat verbal 
se face = vb copulativ , funcţie de predicat nominal incomplet 
a ieşit = vb copulativ , funcţie de predicat nominal incomplet .


12 4 12