Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-07-31T15:02:39+03:00
Mai mare este 75757575,_____>___ 7555555=>0,(75) mai mare decat 0,7(5)
                       |  |  <                             || >
te uiti si ei fiecare termen si vezi ca la primu  dupa ce cifrele care se repeta  iti apare 7 mai mare dact 5 si  daia este mai ,mare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T15:07:42+03:00
0,(75)=75/99= 25/33

0,7(5)= (75-7)/90= 68/90

================================================================

25/33         de comparat cu      68/90  aducem la acelasi numitor

2250/2970           >                  2244/2970

0,(75) > 0,7(5)


1 5 1