Folosind sufixele date alcatuiti :
substantive : -tor, -ar, -inta, -eala, -anta, ,- atate
verb:-a. -i ,, -ui,-iza,-ai,-ani.
adejectiv :-iu,-escu,-os,-bil,-tor,-et
adverb:- ment

2
Iubitor,ierbar,hinta,parueala,panta,aratate.

Răspunsuri

2014-07-31T14:22:08+03:00
Narator,armasar,tiinta,nebuneala,toanta,
desena,vazui,
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T15:05:45+03:00
Substantive:calator,magar,tinta,prosteala,vacanta,atatate,. Verbe:a bea,a calatori,a vui,a miza,cantai,a rani. Adjective:galbejiu,frumos,amabil,rabdator Adverb:dement
1 5 1