Trece verbele a canta,a dansa,a privi,a crede,a tasta,a regreta,a fi,a imbia la modurile infinitiv,gerunziu,participiu si supin.

2
ti-am raspuns :))
Ms :))
care raspuns e mai bun ?
mersi mult :))
Npk :))

Răspunsuri

2014-07-31T12:54:23+03:00
Infinitiv: a canta , a dansa , a privi, a crede , a tasta , a regreta,a fi , a imbia Gerunziu: cantand,dansand,privind,crezand,tastand,regretand,fiind,imbiand. Participiu: cantat,dansat,privit,crezut,tastat,regretat,fost,imbibat. Supin:pentru cantat, pentru dansat ,petru privit etc.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T13:01:29+03:00
infinitiv  a cânta                        gerunziu    cântând 
              
a dansa                                         dansând 
              
a privi                                             privind 
              
a crede                                          creezand 
              
a tasta                                           tastând  
              
a regreta                                        regretând 
              
a fi                                                 fiind 
              
a îmbia                                          îmbiind 

 
participiu  cantat                                 supin la cantat 
                 dansat                                          la dansat 
                 privit                                             la privit 
                 crezut                                           de crezut 
                 tastat                                            de tastat 
                 regretat                                         de regretat 
                 fost                                               la fost
                 imbiat                                            pentru imbiat 
                          
5 5 5