Răspunsuri

2014-07-31T11:41:05+03:00
P- porc
c - caine
o-oaie

p=2o
2o=2c =>p=2c

2c+2o+p=126
p+p+p=126
3p=126
p=126:3
p=42 kg

42=2o
o=42:2
o=21 kg

Deci porc+oaie+caine=
42+21+21=42+42=84 kilograme

42=2c
c=42:2
c=21 kg

VERIFICARE:

2*21+2*21+42=126
42+42+42=126
84+42=126
126=126 ADEVARAT
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T14:55:39+03:00
1 porc= 2 oi/ 2 caini => avem 3 porci
126 : 3= 42 (kg un porc)
42 : 2 = 21 (kg o oaie/ un caine)
42 + 21 + 21 = 84 (kg un porc, o oaie si un caine)
3 4 3