Răspunsuri

2014-07-31T11:25:42+03:00
A. x+5*33+5*128=895
    x+165+640=895
     x+805=895
     x=895-805=90
b. x - 53*49 +53*3*12=996 (cand desfaci paranteza ai grija ca - * - = + adica daca inmultesti 2 nr negative rezultatul este pozitiv )
    x - 2597 + 1908=996
    x-689=996 
    x=996+689=1685
c. 2x - x = 111 - 53
     x=58
d.  5x - 2x = 74 - 23
     3x = 51 
     x = 17
e. 11x-6x=32+113
    5x =145
    x=145:5= 29
    
la b ai gresit
daca tot aveai de gand sa desfaci paranteza inmultind factorii mai intai trebuia sa faci inmultirea
dar sincer te-ai complicat rau de tot
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-31T11:28:16+03:00
A) x+5*161=895
x+805=895
x=895-805
x=90

b) x-53*(49-36)=996
x-53*13=996
x-689=996
x=996-689
x=307

c) 53+2x=x+111
2x-x=111-53
x=58

d) 23+5x=2x+74
5x-2x=74-23
3x=51
x=51:3
x=17

e) 32+6x=11x-113
32+113=11x-6x
145=5x
x=145:5
x=29