Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-30T20:47:13+03:00
Pai ...Din ΔABC≈ΔACB rezulta ca AB≡AC. Deoarece daca triunghiul ABC=triunghiul ACB ..rezulta ca sunt congruente laturile : AB cu AC...AC si AB ...BC si CB ...
6 5 6
2014-07-30T21:05:48+03:00
Daca tr. ABC asemenea cu  tr. ACB, rezulta ca unghiurile ABC si ACB sunt congruente. => Triunghiul ABC este isoscel cu AB si AC congruente.
2 5 2