Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-30T20:04:03+03:00
1) 3162,5 dm cubi =3,1625 m cubi
 560 cm= 0,00056 m cubi
8,16 km= 816000000 m cubi
81 mm= 0.000000081 m cubi

 2)14m cubi =14000000 cm cubi 
3400 mm cubi = 3,4 cm cubi
8,24 dm cubi = 8240 cm cubi
0,0023 dam cubi = 2300000 cm cubi 

3)563dl=56,3 l = 5630 cl= 0,563 hl ....Sper sa nu fi gresit la calcule :D
10 4 10
2014-07-30T20:10:38+03:00
1) 3162,5dm³= 3,1625m³

560cm³= 0,00 056m³

8,16km³= 8 160 000 000m³

81mm³= 0,000 000 081m³

2)14m³= 14 000 000cm³

3400mm³=3,4 cm³

8,24dm³ =8240cm³

0,0023 dam³= 2 300 000cm³

3)563dl= 56,3l = 5630cl= 0,563 hl
7 5 7