Răspunsuri

2014-07-30T19:05:13+03:00
Pozitiv:primitor Comparativ-de superioritate: mai primitor. -de inferioritate:mai putin primitor. -de egalitate:la fel de primitor. Superlativ-relativ:cel mai primitor. -absolut:foarte primitor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-30T19:08:36+03:00
Pozitiv: El este un baiat primitor.
Comparativ de superioritate: Acel hotel este mai primitor.
Comparativ de inferioritate:Vecinul meu este mai putin primitor.
Comparativ de egalitate:Este la fel de primitor ca si ea.
Superlativ relativ de suparioritate:Romanu' este cel mai primitor om.
Superlativ relativ de infeioritate:Aceste este cel mai putin primitor loc.
Superlativ absolut:Acesta este un loc extraordinar de primitor.


2 5 2