Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-30T18:53:02+03:00
Fii atent

nu fi arogant

decat tine

da-le o mana de ajutor

vor multumi

sa sti

vei fi mereu

iti vei face

'mana se supunea.piciorul se supunea'-repetitie

'matura zapada cu labele'-metafora

'lopetile au inceput sa despice apa'-personificare

'amintirile pe care le desteapta aceasta muzica'-metafora
1 5 1
2014-07-30T23:44:35+03:00
Fi atent in timpul orei si nu deranja profesorul, dar nici pe colegi! Nu fi arogant cu cei mai slabi decat tine la invatatura! Da-le o mana de ajutor daca poti si intr-o zi iti v-or multumi! Sa sti sa fi un bun camarad este o lectie foarte importanta. Vei fi mereu apreciat pentru aceasta atitudine si iti vei face multi prieteni! Nu se merita sa fi arogant si malitios!