Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-30T19:04:21+03:00
Pozitiv: Locul parea primitor

comparativ de inferioritate: acel loc ales parea mai putin primitor decat ultimul vizitat

comparativ de egalitate: la fel de primitor a fost si celalalt om care ne-a ajutat

comparativ de superioritate: mai primitor decat acasa nu poate fi niciun alt loc

superlativ relativ de inferioritate: este cel mai putin primitor motel pe care l-am vazut

superlativ relativ de superioritate: este cel mai primitor si gentil om pe care l-am intalnit

superlativ relativ absolut: a fost foarte primitor si ne-a ajutat sa ne acomodam in noua casa
9 4 9
2014-07-30T20:16:59+03:00
Gradul pozitiv:Mihai este primitor
gradul comparativ:
      -de superioritate:Alin este mai primitor decat Ioan
     -de inferioritate:Vasile este mai putin primitor decat Marius
     -de egelitate:Adrian este la fel de primitor ca Rares
gradul  superlativ
      -de superioritate:Ioana este cea mai primitoare
     -de imferioritate:Madalina este cea mai putin primitore
    -absolut:Diana este foarte primitoare

    
4 5 4