Răspunsuri

2014-07-30T17:23:58+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-30T18:02:06+03:00
Ex 3. 3^{2} +13^0-1^10+4^2=9+1-1+16=25
                      11^2-11^1+11^0=121-11+1=111
                      5^2-2^5+19^0=25-32+1=-6
                      0^13+13^1+13^0=0+13+1=14
                      (23-3^2-23^0)^2-13^2=(23-9-1)^2-169=13^2-169=169-169=0
Ex4. 1^3+2^3+3^3+4^3=1+8+27+64=100
                      5^3+0^3+7^3=125+0+343=468
                      1^3+9^3+11^3=1+729+1331=2061
                      1^4+2^4+3^4+4^4=1+16+81+256=354
Ex   729:3^3+180:4+(42:3+12^1):2=729:27+45(14+12):2==
                     27+45*26:2= 27+1170:2=27+585=612
Punctul D (24^2+2*13+7)=576+26+7=609
                             (3^4+56^0-225:15)=81+1-15=67
                              609:67=9 rest 6
                              
2 5 2