Răspunsuri

2014-07-30T16:08:54+03:00
1,234
1,234234
1,23434
1,23444444444
atunci vei vedea mai bine
1,2344444=1,23(4)
1,234234=1,2(34)
1,235234=1,(234)
1,234
10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-30T17:32:18+03:00
Zecimalele puse in oaranteza se repeta.
chiar daca la inceput de exemplu 2,(3) pare mai mic decat 2,(212)ne gandim ca 3 vine scris mereu,se repeta asa cum se repeta si 212
2,333333
2,212212
si asa vezi ca 2,(3) este mai mare

deci ordinea este
1,234
1,(234)
1,2(34)
1,23(4)


9 5 9