Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-30T14:16:00+03:00
1. Apa curge incetisor la vale 
2. Apa cea limpede parca straluceste 
3. Apa imaculata e ca o perdea 
4. Apa rece imi gadila degetele . 
5. Apa calda curge dn izvorul rece
6. Apa din rau imi trezeste amintiri la scaldat
7. Apa curge la vale ca si cum s-ar juca 
8.Frumosul izvor cu apa a secat . 
9. Picaturi de apa cad pe parul meu negru .
10. Apa curge la vale ca o cascada de diamante  
 Sper ca te-am ajutat si sa fie bine !

16 4 16
Reflexia abastrului infinit
Ochiul pur si albastru; Apa, inima naturii; Apa, veselia pasarilor; Apa, subsolul pamantului;]
2014-07-30T15:32:32+03:00