Stimata doamna invatatoare, Cu ocazi zilei dumneavoastra de nastere va urez un calduros"La multi ani",sanatate si tot ce va doriti sa se implineasca.Sper ca toti cei dragi sa fie alaturi de dumneavoastra in aceasta zi minunata. Cu stima eleva dumneavoastra________________
Oanaculcean mi-ai copiat raspunsul / -_-
oanaculcean ,eugendonea are dreptate

Răspunsuri

2014-07-30T12:40:50+03:00
Stimata invatatoare ,                                                                                                  Cu ocazia zilei de nastere a dumneavoastra eu va urez un calduros ,, La multi ani " sanatate si fericire . Sper sa aveti o zi de nastere ca in povesti !                                                                                                                                    Cu stima eleva dumneavoastra _____
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-30T12:52:58+03:00
La multi ani, multa fericire, sanatate, implinirea tuturor dorintelor, va doresc cu prilejul zilei Dvs. de nastere (ori onomastice, dupa caz) si as vrea sa mai invatati, multe generatii de elevi.
Va pretuiesc foarte mult si sunt bucuroasa ca sunteti si doamna  noastra, de la care putem invata multe lucruri bune.
6 4 6