Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-30T12:27:09+03:00
Leu - oamenii folosesc leul pentru a  cumpara diferite lucruri 
Sper sa ca te-am ajutat! 
Cu placere !
O ZI BUNA ;*
Multumesc !
BUNA ,TE ROG SAMI FACI POTRETUL BAIATULUI -STRIDIE ,SAM
DACA STI
2014-07-30T12:31:12+03:00


Leul romanesc este unitatea monetara a Romaniei.Un leu este subdivizat in 100  bani.Primul leu dateaza din anul 1867.

 


1 3 1