Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-30T11:16:48+03:00
În primul rând atunci când primim un dar mult așteptat nu ar trebui să devenim foarte entuziaști și să nu ne controlăm reacțiile. Nu trebui să uităm să mulțumim celui ce ne-a oferit cadoul și nici să ne exteriorizăm bucurie deranjându-i pe cei din jur.
2014-07-30T11:18:30+03:00
Dupa ce primim cadoul noi trebuie sa multumim acelei persoane.Ii putem spunem ca acest cadou este foarte frumos . 
Sper sa fie bun ! Succes ! :*
1 5 1