Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-30T10:35:28+03:00
1)daca adunam un numar pozitiv cu un numar negativ,iar numarul pozitiv este mai mare decat cel negativ atunci semnul rezultatului este +

de ex: +64 - 58= +6      +50 -30= +20

2)daca adunam un numar pozitiv cu un numar negativ,iar numarul negativ este mai mare decat cel pozitiv atunci semnul rezultatului este -

de ex: -64 +58 = -6          -59+36 = -23
Mulțumesc....eu nu știam cum să explic...;)
n-ai pentru ce ;)
2014-07-30T11:23:02+03:00
Se aplica urmatoarea regula . Daca adunam doua numere cu semne opuse se face scadere si se scrie semnul numerului care este mai mare.
ex: -7+3= =-4
s-a facut scadere 7-3
si s-a trecut semnul celui mai mare adica al lui 7