Buna.Imi puteti spune cuvinte fomate cu sufixele : hiper,inter,trans,hipo,intra,arhi,pre,post.

2
Hipersensibil,transportat,hipopotam,intravenos,prepozitie.....la cateva nu am stiut.Sper ca te-am ajutat :)
Multumesc mult :)
Cu placere ;)
La post poate fi si Postliceal
Ok.Ms ^-^

Răspunsuri

2014-07-29T17:31:09+03:00
Hipertensiune, arhicunoscut, hiposecretie,hipoglicemie, intravilan, , intramuscular, postbelic, prenume, transport, transoceanic.
Arhiduce, arhiepiscop, arhiplin, arhisuficient, hipotermie, hipoacuzie, introvertit, introduce, prescripţie, prezida, preşedinte, previziune , p.s (post scripstum), transfăgărăşan, transsiberian.
Multumesc mult!
Cu placere :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-29T17:45:39+03:00
Hiperactiv,hipertensiv,hiperglicemic,hiperdorian,hipersecretie

intercity, interjectie,interferenta,interval,interlop,interpreta, interval,intermitent

transport,transalpin,transrenan,transiberian

hipoglicemic,hiposecretie,hipoalergenic

intravenos,intranzitiv, intravilan,intramuscular

arhiplin, arhipelag,arhicunoscut

preventiv, prezumtie,presimtire, pregatire,preparare

postbelic, postrestant,postmortem,postfactum,postscriptum