Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-10T09:31:37+02:00
Ieri din nebagare de seama m-am impiedicat cand mergeam la scoala.
Bunicul nu mai are tinere de minte ca sa ne povesteasca ce s-a intamplat in tineretea lui.

DA-MI PT. CEL MAI BUN RASPUNS TE ROG!
este un singur raspns momentan nu am cum sa iti dau pentru ca nu imi apare
aaa
2014-02-10T10:18:33+02:00
El a tratat cu nebagare de seama tot ce i-am spus despre ea.
Eu nu am avut tinere de minte si am uitat sa am grija de el. 
1 5 1