1) Calculati (1024:16+25·12):4-41






2)Andrei , Alexandru si Stefan au impreuna 90 de ani .Bunica lor ii viziteaza de anul nou si isi aduce aminte ca,la ultimul revelion petrecut impreuna , Andrei avea 21 de ani ,Alexandru avea 29 de ani ,iar Stefan avea 25 de ani . Cati ani are acum fiecare din cei trei baieti





2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-07-29T16:36:18+03:00
2) Acum au: Andrei- 26
                  Alex-34
                  Stefan-30
La 1 calculeaza cu calculatorul :))
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-29T17:06:17+03:00
(1024:16+25·12):4-41 = (64 + 300) : 4 - 41 = 364 : 4 - 41 = 91 - 41 = 50

[90 - (21+ 29 + 25)] / 3 = [90 - 75] / 3 = 15 / 3 = 5

=> Au trecut 5 ani de atunci.
Varsta nepotilor in prezent este:

Andrei:         21 + 5 = 26 ani
Alexandru:   29 + 5 = 34 ani
Stefan:         25 + 5 = 30 ani.


2 5 2