Care este cateta opusa unghiului cu masura de 30 de grade intr-un triunghi dreptunghic cu ipotenuza de 10 cm are lungimea de ... cm (am nevoie doar de rezultat dar care vrea poate sa puna rezolvarea completa )

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-29T16:05:07+03:00
Cateta opusa este cea care nu-l contine pe unghiul cu masura de 30 de grade si ea va fii conform Teoremei unghiului de 30 jumatate din ipotenuza adiaca ipotenuza/2=10/2=5=>cateta care se opune este de 5cm
1 5 1
2014-07-29T16:10:43+03:00
CIntr-un triunghi dreptunghic, cateta opusa unghiului de 30°, este jumatate din ipotenuza.
In cazul de fata, ipotenuza = 10 cm, iar cateta opusa unghiului de 30° este 10/2 = 5 cm.
Asta datorita faptului ca sin 30° = 1 / 2.
1 4 1