Răspunsuri

2014-07-29T14:39:08+03:00

Este de 5 cm deoarece din teorie stim ca: Cateta opusa unghiului de 30 de grade este jumatate din ipotenuza.


Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-29T14:41:17+03:00
Este o teorema- TEOREMA UNGHIULUI DE 30 DE GRADE conform careia cateta care se opune unghiului de 30 de grade este egala cu jumatate din ipotenuza.
Deci, in cazul prezent, cateta va fi egala cu 10cm/2 .de aici rezulta 5cm- marimea catetei cautate.

2 5 2