Precizeaza val. morfologica a cuvintelor subliniate din urmat. enunt: Noua sin zece romani nu merg deloc la cinematograf , opera sau teatru.


Va rog am nevoie de ajutor rapid!
── ── ── ── ── ▄▄ ▄▄ ▄▄ ▄▄ ▄▄ ▄▄ ▄▄ ▄▄ ── ── ── ── ──── ── ── ── ▄▀ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▀▄ ── ── ── ──── ── ── ▐▌ ▒▒ ██ ██ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ██ ██ ▒▒ ▐▌ ── ── ──── ── ── ▐▌ ▒▒ ██ ██ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ██ ██ ▒▒ ▐▌ ── ── ──▐▌ ▀▄ ── ▐▌ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▐▌ ── ▄▀ ▐▌▐▌ ▒▒ ▀▄ ▐▌ ▒▒ ▐▌ ▀▄ ▄▀ ▀▄ ▄▀ ▀▄ ▄▀ ▐▌ ▒▒ ▐▌ ▄▀ ▒▒ ▐▌▐▌ ▒▒ ▒▒ ▐▌ ▒▒ ▐▌ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▐▌ ▒▒ ▐▌ ▒▒ ▒▒ ▐▌── ▀▄ ▒▒ ▐▌ ▒▒ ▐▌ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▐▌ ▒▒ ▐▌ ▒▒ ▄▀ ──── ── ▀▄ ▐▌ ▒▒ ▐▌ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▒▒ ▐▌ ▒▒ ▐▌ ▄▀ ── ──── ── ── ▐▌ ▒▒ ▐▌ ▄▀ ▀▄ ▄




2
noua -numeral nu merg -verb deloc-adverb sau-cuvant de legatura

Răspunsuri

2014-07-29T14:02:41+03:00
Noua= numeral card
nu merg= verb
deloc= adverb
sau=conj
nu mai astept raspunsuri sa vad si de la unu cu mai multa experienta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-29T14:03:33+03:00
Noua=numeral cardinal cu valoare substantivala

nu=negatie

(nu ) merg=verb predicativ

deloc=adverb de mod

sau=conjunctie coordonatoare disjunctiva