Corecteaza greselile din:
a)Vazu-tu-o-ai pe colega noastra?
b)Fii-i-ar viata usoara!
c)Vi,nu vi,nu-mi pasa!
d)Lui nu i bine de cand nu-l agreaza prietenii.
e)Banii ti-i ti pentru tine sau pentru altcineva?

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-07-29T12:15:04+03:00
Vazut-o
Fii i-ar
Vi nu,vi nu-mi pasa
nu-i
ii ti
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-29T13:12:43+03:00
Vazut-o; fii iar;, vi nu vi, nu-mi pasa; nu-i, ii ti
1 5 1