Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-07-29T11:42:50+03:00
Daca faci prima dat inpartirea iti da 7 ·10=70
iar daca faci prima data inmultirea iti da 35·10=350:5=70
In ambele moduri trebuie sa-ti dea 70 ( alfel nu este bine)
Sper ca te- am ajutat!

Nu am cum sa fac impartirea ca are paranteze si nici fara paranteze nu pot sa fac impartirea pt ca nui corect
atunci faci inmultirea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-29T11:49:40+03:00
10x35:5=
350:5=70

sau
10x7 = 70

nu poti face 10:5x35:5. iti va da 2x7=14, dar e gresit

Alt ex 2x(36+57) in doua moduri ma ajutati :))))))))) -/))))
10x7 a venit din 10 - doh si 7 din 35:5
acum asta 2x(36+57)
I) 2x93=186
II) 2x36+2x57= 72+114=186