(15+25):5=
am de rezolvat in doua moduri ajutatima va rog nu mai stiu cum faceam in clasa ?

2
Comentariul a fost şters
Asta stiu sa fac am specificat in doua moduri astai primu pe astal stie toata lumea
(15+25):5=40:5=8 ( primul mod )
(15+25):5=15:5+25:5=3+5+8( al doilea mod )
primul mod:(15+25):5=40:5=8;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;al doilea mod:(15+25):5=15:5+25:5=3+5=8

Răspunsuri

2014-07-29T11:07:48+03:00
(15+25):5=15+5=20 adik faci impartirea.sper ca te-am ajutat 

Modul fara paranteze mersi
dada.
Mi se pare sau esti artagoasa ? :)
dc?? pff... mai bine taci ;)
;))))))))) ihahaha pffffff
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-29T11:15:16+03:00
(15+25):5=

primul mod
(15+25):5=
40:5=8

Al doilea mod
15:5+25:5=
3+5=8
dar modurile sun super mersi inca o data
e luat din carte exercitiul??
Evaluare initiala continua finala romana civica istorie veografie stiinte ale naturii mate
cam asta contine
in fine. deci are 3 moduri alea care le-a scris maria si ala de jos care l-am scris eo. atat!