Calculati masura suplimentului unghiului AOB stiind ca masura unghiului AOB este:
a). 117°
b). 120°
c). 60°
d). 150°
e). 100°
f). 10°
g). 90°
h). 188°
i). 1°
j). 48° 30'
k). 59° 45"
e). 2° 48' 35"
m). -50°

E o intrebare din clasa a-VI-a de geometrie....

2
supliment?
Se mai intampla sa tasteze gresit ..... :P
da supliment

Răspunsuri

2014-02-09T22:38:41+02:00
Suplementul unui unghi inseamna 180 de grade...... deci scazi din 180 de grade fiecare subpunct..... sper ca te.am ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T22:43:53+02:00
A)180-117=63
b)180-120=60
c)180-60=120
d)180-150=30
e)180-100=80
f)180-10=170
g)180-90=90
h)180-188=-8 situatia nu poate fi posibila
i)180-1=179
j)180-48 30=131 30
k)180-59 45=120 15
l)180-2 48 35=177 11 25
m)180-(-50)=180+50=230