Răspunsuri

2014-07-28T20:12:15+03:00
X²=4


doar 2²=4

(-2)²=4
---------------------
-2 la a doua nu face -4 ?
(-2)^2= 4
se ridica si minusul la patrat si daca este putere para este un numar pozitiv, iar daca este o putere impara numarul devine negativ de ex: (-2)^3= -8
Antonio, orice nr negativ ridicat la o putere pozitiva iți va da un nr pozitiv.
daca puterea este para da numar pozitiv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-28T20:12:21+03:00
X² =4

√x²= √4

|x|= 2  =>x={-2;2}