Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-28T21:03:05+03:00
48-32=16 cm²  are aria bucatii ramase

A=16cm²
A=l²

l²=16  =>l=4

48:16=3 de 3 ori se cuprinde un patratel de tabla in bucata initiala  => lungimea  dreptunghiului initial este de 3 ori cat latura patratului

l1=3l2= 3*4=12cm

A=48cm²
A=L*l

l*12=48

l=4


2 4 2
2014-07-28T22:50:55+03:00
Aria ramasa este 48 cm^2 - 32cm^2=16 cm^2
daca este patrat aria este l^2=16 cm^2  ⇒ l=4 cm
Inseamna ca latimea este de 4 cm si lungimea este 48/4=12 cm
Bucata initiala are dimensiunile: L=12 cm si l=4 cm