Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-28T19:21:18+03:00
Azi am mers la circul Globus
Acesta e un circ glaciar 
A facut circ la televzor 
Sunt multe circuri lunare pe satelitul nostru (cratere )
------------------------------------------------------------------------------
17 4 17
2014-07-28T19:26:15+03:00
Am mers la circ.
Acolo a vazut un circ lunar.
A facut circ in fata rudelor sale.
Circurile glaciare se intalnesc in special in regiunile muntoase.


9 4 9