Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-28T18:14:58+03:00
(2a+1)*3 +2=65

(2a+1)*3=65-2

(2a+1)*3=63

2a+1=63:3

2a+1=21

2a=21-1

2a=20

a=20:2

a=10
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-07-28T18:19:08+03:00


Sper ca este correct

   a·2+1=b

    b·3+2=c

   65:5=13

   13-(1+2)=10 nr cautat

 verificare: 10·2+1=21

                  21·3+2=65

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters