Am si eu nevoie de urmatorul fragment tradus :) Multumesc
She wondered now if all these rough ,big men were riding into the bush to find her ,and if, after many days ,they would find her ,and no one ever see her again.She seemed to see her mother crying and her father very sad,and all the men very solemn .these thoughts made her so miserable that she began to cry herself.

2

Răspunsuri

2014-07-28T18:22:13+03:00
Ea se mira acum daca toate aceste neplaceri, marele om calarea un tufis sa o gaseasca, si daca, dupa multe zile, ei ar fi gasit-o, si nimeni nu a mai vazut-o vreodata.Parea ca o vede pe mama ei plangand si pe tatal ei foarte trist, si toti oamenii foarte solemni (gravi), aceste ganduri o faceau atat de mizerabila incat ea insasi a inceput sa planga.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-28T18:39:40+03:00
Ea se intreba acum daca toti acesti oameni mari si duri  cautau in tufisuri sa o gaseasca, si daca, dupa mai multe zile , o vor gasi si nimeni nu o va mai vedea vreodata.parea ca a vazut-o pe mama ei plangand si pe tatal ei foarte trist si toti barbatii foarte seriosi.aceste ganduri au facut-o asa de nefericita incat a inceput sa planga de una singura.
3 5 3