Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-28T17:14:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X-lungimea drumului

x/2 -prima data

x-x/2= (2x-x)/2=  x/2 -restul

12% din x/2= 12/100* x/2= 3/25 * x/2= 3x/50 -a doua oara

x/2-3x/50= (25x-3x)/50= 22x/50-restul

22x/50=4,4

x=50*4,4/22
 
x= 50*0,2

x=10 km
Asa am facut si eu dar trebuie sa dea 10 jm :|
acum da
2014-07-29T00:15:13+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Se poate rezolva si cu metoda mersului invers
x- lungimea drumului
I  x/2
  rest r1=x/2
II 12% din r1
   rest r2= 88 % din r1=4,4 km
   88/100*r1=44/10 ⇒ r1=440/88= 5 km
   r1=5km=x/2 ⇒ x=2*5km=10km