Răspunsuri

2014-02-09T22:32:46+02:00
2v7supra 25 +50v7 supra3 + 60/4 se simplifica 60/4
2v7/25 +50v7 /3 +15  aducem la acelasi numitor(75)
6v7+1250v7 +1125
1256v7+1125
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T22:38:11+02:00
 \frac{2\sqrt7}{25} + \frac{5\sqrt{700}}{3} + \frac{20\sqrt{900}}{4} = \frac{2\sqrt7}{25} + \frac{50\sqrt7}{3} + \frac{20\cdot30}{4} = \frac{6\sqrt7+50\cdot25\sqrt7}{75} +150=
= \frac{1256\sqrt7}{75} +150

multumesc mult de tot fara dvs nustiu ce ma faceam :)