Răspunsuri

2014-02-09T22:13:29+02:00

6radical din 2 totul supra 5 inmultit cu 12radical din 31 totul supra 7

bn msss
ce greseala am facut....faravasile are raspunsul corect....dai cel mai bun raspuns
stiu da ms oricum
cu placere...nu simplificasem bine
da am observat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T22:17:08+02:00
 \frac{2\sqrt3}{5\sqrt6} : \frac{4\sqrt3}{7\sqrt{96}} =

= \frac{2\sqrt3}{5\sqrt6} \cdot \frac{7\cdot4\sqrt6}{4\sqrt3} = \frac{14}{5} =2,8
ce sa se vada?
cam mic butonul albastru
gata am marcat ca esti cel mai bun da mai ajutama :)
Dacă sunt pe aici, cu plăcere. Doar pentru asta sunt prietenii, nu?
da esti prietenu meu cel mai bun da ajutama la celalant :0