Răspunsuri

2014-07-28T13:59:09+03:00
A venit toamna cea asteptata de toti. Afara pamantul , peste tot este acoperit de un covor magic de frunze multicolore. Arborii , odata cu venirea toamnei s-au facut de culoarea aramiu si cenusiu. Daca tot vorbim de venirea toamnei , ea ne duce cu gandul la carduri de pasari care pleaca spre tarile calde . Afara bate vantul foarte puternic dar asta nu ne opreste sa ne bucuram de acest anotimp magic plin de frumusete.

te ajuta daca scrii mai mare si mai labartat
:))
asta si faceam
:)))
:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-28T14:02:50+03:00
Este toamnă, STOLUL(cârd de păsări) de păsări călătoare se îndreaptă spre țările calde. Podoaba RUGINIE(arămiu) a toamnei împodobește întregul ținut. COPACUL(arbore) ce odinioară era verde și viguros acum este de nerecunoscut îmbrăcându-se în culorile reci ale acestui anotimp. CÂMPUL(ogor) este gol-goluț pentru că grâul a fost treierat. Norii GRI(cenușiu) se năpustesc încetișor acoperind întreaga boltă cerească. Vântul VIRIL(puternic) răscolește covorul de frunze. Toamna și-a pus amprenta.
am scris cu diacritice cuvintele cu sens asemănător pentru cele menționate de tine.
bn
ms