Alexandra si sora sa au impreuna 35 de jucarii .Stiind ca Mihaela are de 4 ori mai putine jucarii decat ALEXANDRa ,afla cate jucarii are fiecare dintre cei doi fratii.

va rog rezolvatimi cu segmente de clasa a 3 a

2
A. I____I____I____I____I
M.I____I

Suma este 35 si avem 5 parti ( segmente ) egale . Aflam un segment .
35:5=7 ( Mihaela )
7x4=28 ( Alexandra ):-)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-28T13:50:09+03:00
A. I____I____I____I____I
M.I____I

Suma este 35 si avem 5 parti ( segmente ) egale . Aflam un segment .
35:5=7 ( Mihaela )
7x4=28 ( Alexandra )

Verificare : 28+7=35
mersi !!!!! foarte mult ! mereu imi esti de ajutor!
Cu placere !
2014-07-28T13:51:47+03:00