1.Suma a trei numere este 1032.Aflaţi numerele,ştiind ca al doilea număr este triplul primului iar al treilea este cu 60 mai mare decât jumătate din primul număr. 2.suma a trei numere este 1012.Aflaţi numerele,ştiind ca al doalea este

2
La al doilea nu ai terminat cerinta .
Ăla nu mai trebuie

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-07-28T13:41:07+03:00
A.I____I____I
b.I____I____I____I____I____I____I
c.I____I+60

Suma este 1032 .
1032-60=972 ( suma partilor egale )
972:9=108 ( o parte sau un segment )

108x2=216 ( numarul a )
108x6=648 ( numarul b )
108+60=168 ( numarul c )

Verificare : 216+648+168=1032
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-28T14:42:20+03:00
1.A+B+C=1032.
3A=B
A/2=C-60 => C=A/2+60
A+3A+A/2+60=1032
4A+A/2=972
8A+A=972*2
9A=1944
A=216
B=3A=216*3=648
C=216/2+60=168


Proba: 216+648+168=1032 ok
1 5 1